2015/11/08

IPUIN KONTAKETA

Ostiralean ipuin kontaketan aritu ziren 3. mailako ikasleak 1, 2 eta 4. mailako ikasleekin. Bakoitzak ipuin bat prestatu zuen, eta elkarri ipuinak kontatu zizkieten. Ikusi irudiak.





















5 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Lan asko egiten ari zarete, pozten naiz eta inbidia pixka bat pasatzen den zuen gela ondotik pasatzerakoan eta horrelako lan politak ikustean, zorionak koadrila eta segi aurrea, Ane

Unknown erabiltzaileak esan du...

Iepa, ze gustoa ikusten zeaten denak, e? Naroa desagertu egin da baino.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo 3.maila IzaroV eta June gara.Gogoratzen ipuin
kontaketa euki genuela?
Urrengoan ere oso ondo kontatuko du gula.


AGUR BEN ETA JAN JOGUR😜😜😈🎩🐐

Maitane erabiltzaileak esan du...

Kaixo:
Ni Oier naiz. Oso gustora nago talde hauetan. Asko gustatu zait Egiptoko gaia eta irrikitan nago maketak egiteko.Noiz egingo ditugu? Eta zein izango da hurrengo gaia?
Aiooooooooooooo, hurrena arte!

Maitane erabiltzaileak esan du...

Kaixo :
Ni Oier naiz. Oso gustura nago talde hauetan. Asko gustatu zait Egiptoko gaia eta irrikitan nago maketak egiteko. Noiz egingo ditugu? Eta zein izango da hurrengo gaia?
Aiooooooooooo, hurrena arte!